wakacje

Jak zbudować formę jeszcze przed wakacjami?

Wiosna coraz śmielej puka do drzwi. W niektórych ogródkach pojawiają się przebiśniegi, trawa odzyskuje dawny kolor, a drzewa zazieleniają się. Wszystko to zwiastuje lepszą pogodę i przygotowuje nas do lata. Miejmy nadzieję ciepłego lata.

Nie wszyscy się jednak tak cieszą. Niektórzy wręcz nie lubią ciepłych dni, gdyż zmuszeni są do odsłaniania coraz większej ilości ciała. Jednak… nie wszystko stracone. Nadal do pierwszego dnia lata pozostało ponad 100 dni.

100-dniowe wyzwanie, czyli schudnąć do wakacji!

Chcesz zbudować formę przed wakacjami? Świetnie trafiłaś/eś! Przygotowaliśmy mini-poradnik, który pozwoli Ci zadbać o lepszą sylwetkę.

Pierwsze 14 dni.
Mówią, że początki są najtrudniejsze. Nie sposób się z tym nie zgodzić. Jednak przy odpowiednim podejściu można ten trudny okres przetrwać. W pierwszych dwóch tygodniach Twoim celem jest budowanie nawyku, tj. skrupulatne wypełnianie wybranej diety oraz aktywności fizycznej (zalecamy: jazda na rowerze).

Do dnia 30-tego.
Po upływie 14 dni stosowania diety i treningu po raz pierwszy wchodzisz na wagę. Sprawdzasz jak wygląda postęp od startu i wyraźnie notujesz to na lodówce.

Przez kolejne dwa tygodnie nadal stosujesz dietę i aktywność fizyczną. Z tą jednak różnicą, że stosujesz inną formę treningową (zalecamy: bieganie).

Do dnia 60-tego.
Po pierwszym miesiącu jest znacznie łatwiej. Po 30 dniach reorganizujesz dietę i uwzględniasz zmiany w składzie ciała oraz budowie (zazwyczaj dieta będzie uboższa o 100-200 kcal).

Do biegania dołączasz trening siłowy (kształtujący mięśnie) FBW (full body workout). Trenujesz zatem 2 x dziennie.

Do dnia 100-tego.
Po dwóch miesiącach, zmiany widoczne są gołym okiem. Dopiero teraz sięgasz po suplementację uzupełniającą (zalecamy: Zielony Jęczmień). Nadal trenujesz dwa razy dziennie (trening cardio i trening siłowy).

Nie wiesz jaki suplement diety wybrać? Polecamy Zielony jęczmień.

Nadwaga to problem bardzo poważny. Stanowi nie tylko defekt o charakterze kosmetycznym, ale także źródło wielu problemów zdrowotnych. Dlatego też, jej eliminacja powinna stanowić priorytet dla każdego, kto ją posiada.


Jak już wspomnieliśmy, sposobów na odchudzenie organizmu jest naprawdę wiele. Diety, treningi i… suplementy. Dzisiaj pragniemy przedstawić jeden z nich – zielony jęczmień w tabletkach. To jeden z prawdziwych hitów, który z każdym dniem zyskuje nowych zwolenników.

Zielony jęczmień – co to jest?

Zielony jęczmień to nic innego jak niedojrzały, młody jęczmień. Jego zmikronizowana forma w tabletkach okazuje się doskonałym sposobem na pozbycie się nadwagi. Nie dość, że efektywnie wspomaga dietę i trening odchudzający, to dodatkowo doprowadza do poprawy nastroju oraz zwiększenia sił witalnych w organizmie.

Zielony jęczmień jest środkiem o sprawdzonym i skutecznym działaniu. Wielokrotnie przebadany i polecany przez ekspertów, dietetyków oraz lekarzy. Jego popularność to zasługa skuteczności, a nie szerokich kampanii reklamowych.

Ile mogę schudnąć stosując zielony jęczmień?

Proces redukcji tkanki tłuszczowej uwarunkowany jest indywidualnie. Podobnie jest z jego tempem. Nie mniej jednak, korzystając z zielonego jęczmienia, stosując dietę i trening redukcyjny można chudnąć w tempie bliskim 10 kilogramów na miesiąc. Żaden inny preparat nie pozwala na osiąganie takich rezultatów.

Zielony jęczmień – opinie

Opinie na temat zielonego jęczmienia są niezwykle pozytywne. Użytkownicy chwalą sobie ten produkt, gdyż jest niezwykle skuteczny, działa szybko i nie powoduje skutków ubocznych.

Co więcej, efekty stosowania zielonego jęczmienia są trwałe. Suplement diety nie powoduje tzw. efektu jojo, dlatego też po odstawieniu preparatu nie trzeba obawiać się powrotu do poprzedniej wagi.y wybrać? Polecamy Zielony jęczmień.

Gotowy?! Gotowa?!

Dodaj komentarz