problemy ze snem

Jak wyeliminować problemy ze snem?

Czy wiesz, że nawet co trzeci Polak narzeka na problemy ze snem? Bezsenność jest niezwykle powszechną dolegliwością, która może nieść za sobą naprawdę poważne konsekwencje zdrowotne. Skutkiem zaburzeń snu może być bowiem nawet zawał serca.

Bardzo często, terapią leczniczą wybieraną przez przeciętne jednostki są tzw. tabletki nasenne. Owszem, to rozwiązanie, które cechuje bardzo wysoka efektywność. Problemem jest jednak to, że tzw. „śpiochy” działają uzależniająco, tj. po pewnym czasie stosowania nasz organizm po prostu nie zaśnie bez przyjęcia takowej tabletki. Z tego też względu, jeśli Twoja bezsenność nie zagraża Twojemu zdrowiu w dużym stopniu, należy sięgać po rozwiązania naturalne. Poniżej przedstawiamy pięć kluczowych elementów o które warto zadbać, by się wyspać.

DIETA
Czy wiesz, że związek odżywiania ze snem jest naprawdę bardzo duży? Twoja dieta musi być zdrowa i niezbyt obfita. Jeść należy najpóźniej trzy godziny przed snem, najlepiej pożywienie pozbawione węglowodanów.

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
Udowodniono, że regularna aktywność fizyczna ma pozytywny wpływ na cały rytm dobowy. Zasypianie po aktywności fizycznej jest łatwiejsze (organizm jest zmęczony). Należy mieć jednak na uwadze, że trening nie powinien być realizowany zbyt późno, gdyż może przynieść to efekt odwrotny od oczekiwanego.

WYGODA
Komfort Twojego snu jest niezwykle ważny z punktu widzenia bezsenności. Zadbaj o wygodną poduszkę i materac – to z całą pewnością zwiększy łatwość zasypiania.

PRZYGOTOWANA SYPIALNIA
Dobrze wywietrzona i wyziębiona (do około 18-19 stopni Celsjusza) sypialnia to doskonały pomysł na poprawę jakości Twojego snu. Zadbaj również o to, by miejsce w którym śpisz było odpowiednio zaciemnione.

SUPLEMENTY
Stosowanie suplementacji to metoda nieuzależniająca, a przynosząca dobre rezultaty. Środki w takiej formie są w pełni bezpieczne, a ich skuteczność stoi na coraz wyższym poziomie.

Chrapanie jako przyczyna problemów ze snem

Chrapanie to dolegliwość, która spędza sen z powiek mnóstwa Polaków. Wszak, głośne zjawisko bywa uciążliwe dla osoby śpiącej tusz obok. Nie mniej jednak, chrapanie to znacznie poważniejszy problem niż „tylko” nieprzyjemny dźwięk.

Mało kto zdaje sobie sprawę jak poważne mogą być konsekwencje chrapania. To z pozoru niegroźne zjawisko może skutkować bezdechem sennym. Ten z kolei doprowadzić może do zawału serca lub udaru mózgu. Czy aby na pewno warto ryzykować?

Postaw na sprawdzone rozwiązanie – SNORAN PLUS

Chrapania można pozbyć się na wiele różnych sposobów. Począwszy od wątpliwej skuteczności domowych metod, poprzez zabiegi chirurgiczne, a skończywszy na coraz to skuteczniejszych suplementach diet.

Jednym z najlepszych przykładów suplementów diet na chrapanie jest Snoran Plus – środek niezwykle dobrze opiniowany. Działa bezpiecznie, skutecznie i naprawdę bardzo szybko. Pomaga zarówno w przypadku „pochrapywania”, jak i zjawiska wykraczającego poza wszelkie normy.

Snoran Plus – co sądzą o nim inni?

Opinie innych są zdecydowanie najlepszą rekomendacją dla tego preparatu. Dlatego też postanowiliśmy przytoczyć kilka z nich.

Janina, 56 lat, portal Opineo.pl
Mój mąż chrapał od lat nastu. Próbowaliśmy różnych rozwiązań: wymiana materaca, wietrzenie sypialni. Po pewnym czasie usłyszałam o Snoran Plus i zaciekawiona postanowiłam wypróbować. Chrapanie u męża ustało bardzo szybko – już po 4 tygodniach stosowania.

Karol, 29 lat, forum poMesku.org.pl
Stosowałem Snoran Plus przez dwa miesiące, co całkowicie pozwoliło mi wyeliminować uciążliwy problem chrapania. To naprawdę działa – polecam.

Jan, 46 lat, portal Ceneo.pl
Mój problem był naprawdę zaawansowany. Chrapałem odkąd pamiętam. Snoran Plus zaskoczył i mnie, i moją żonę. Na szczęście – pozytywnie. Trzymiesięczna terapia przyniosła zaskakująco dobre rezultaty, dlatego też z czystym sumieniem – POLECAM wszystkim powątpiewającym w działanie tego suplementu diety.

Dodaj komentarz